5 Haziran 2012 Salı

diğer spermlerle hiç anlaşamazdım

ortama uyum sağlayamamıştım. ilklerde hiç konuşmazdım. sürekli birbirlerine göz dağı veriyolardı ben şöyle hızlıyım böyle çeviğim falan diyorlardı. bi tanesi, ben burda hepinizden eskiyim askerlik kağıdım geldi ilk ben gidicem falan diyor ve bize karşı üstünlük kurmaya çalışıyordu. e tabi buna yaranmak isteyen mallar da ooo helal sana reissin bravo falan diyolardı. bense hepsine uyuz olmuştum ve kin besliyodum. öğretmen sperm de vardı o da hiç bana yardımcı olmazdı. benle konuşmaz, hep onlarla makara yapmaya çalışırdı. öğretmen her ne kadar ilim irfan sahibi olsa da ben ondan daha avantajlı durumdaydım çünkü bende kimsede olmayan bir özellik vardı, hislerim çok kuvvetliydi. bir gün babamın masturbasyon yaptığını anladım ve kenarlara tutunarak bu salakların sonsuzluğa gidişini izledim. sonra da bir sonraki kadronun reisi ben oldum ve halkın desteğini alarak en önde emin adımlarla yürüdüm.
 ccc kerzhakoV ccc


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder