5 Ağustos 2013 Pazartesi

terk edilişim çok güzeldi ama

diyaloglar şu şekil gelişti. bu sabah 10 gibi sefaköy sahili tarafında bi cafe
- ben
+kız

+artık eskisi gibi değil. sana karşı birşey hissetmiyorum
-bunun için mi beni sabahın köründe buraya çağırdın
+ya ne olucaktı. onca şey yaşadık konuşmadan mı halledicektim bunu
-bak kızım ben öğlen 1 den önce uyanmam. bari biraz saygın olsun akşam çağırsaydın en azından uykumu alsaydım
+dalga mı geçiyorsun sen. burda ilişkimiz hakkında konuşuyorum senin için bu dalga geçilecek bişey mi
-ilişki mi bıraktın ortada amına koyim ne zaman arasam meşgulüm dedin. nereye çağırsam gelmedin.3 gün görüşmedik diye telefonlarıma çıkmadın. sen nasıl bir kezbanmışsın lan
+salak salak konuşma ayı! o kadar şey yaşadık bunların hiç mi hatırı yok neden hakaret ediyorsun
-valla ben seninle hiçbir şey yaşamadım. aha bunu da söylüyorum. benim için senin tek iyi tarafın süt gibi memelerin oldu
(burda tokadı yedim)(yan masayla bakışmalar)
-lan napıyosun
+orospu çocuu
-sessiz ol mal
+o nasıl laf lan bu muydu yani. sevişmek için kullandın beni
-bak tamam özür dilerim abarttım biraz sadece sinirliyim. offf ben bi lavaboya gidiyorum

hesabı buna kitledim kaçtım ahahaahah. aradı az önce açmadım. mesaj atmış senin kadar şerefsiz orospu çocuğunu görmedim yazıyor. aahah ne güldüm amk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder