24 Ekim 2012 Çarşamba

en ufak olumsuzlukta sevişmeyi bırakıp kalkan kız

 - çok güzel bu ya…çok güzel
-……
- seni kanırtmak, içinde dolandırmak çok tatlı
- kanırtmak mı? oha keranede misin sen ya? ne biçim laf o öyle, kanırtmakmış, bu ne ya
- dirty talking yapıyorum aşkım…hımpfff
- kalkar mısın üstümden
- ya noldu şimdi?
- ne mi oldu? bi de soruyor musun? kalkar mısın lütfen!! lütfen diyorum.

***

- hım hım hım hım hım pırt hım hım
- ne yaptın sen?
- ne yaptım?
- gaz mı çıkardın ya
- farkında değilim valla
- …kalkar mısın üstümden
- ya noldu şimdi?
- ne mi oldu? bi de soruyor musun? kalkar mısın lütfen!! lütfen diyorum.

***

- hım hım hım hım hım
-…..
- hım hım hım hım hım
- neye bakıyorsun sen ya
- nasıl neye? yo bir şeye bakmadım
- gözünün açık olması bile kafi benim için de saate mi baktın?
- yooo
- neye baktın ya, resmen saate baktın
- allah allah farkında değilim ama bakmadım
- …kalkar mısın üstümden
- ya noldu şimdi?
- ne mi oldu? bi de soruyor musun? kalkar mısın lütfen!! lütfen diyorum.

kadınlar böyle, sevişmenin en ateşli yerinde, sevişme dışı en ufak bir olayı bile affetmiyorlar, hemen kalk üstümden! demeye hazır gibiler. ya arkadaşım sevişme içinde olur böyle şeyler, en nihayetinde götü başı açık iki insanın eylediği, ıslak, terli, eyes wide shut bir olay bu. osurması da olur, geğirmesi de olur yeri gelir küfrü de olur. yani neredeyse orgazm olacakken “kalk üstümden” diyebilecek iradeyi nereden buluyorsunuz allah aşkına?

bakın çok net bir şey diyeyim, bana özel bir şey ama tüm erkeklerin altına imzasını atacağına eminim; geçtim osurmasını, geğirmesini, sevişmenin en ateşli yerinde partnerim üstüme sıçsa daha yok mu, hepsi bu kadar mı? derim, net.

yapmayın bi daha bunu, adam anana mı sövmüş ki hemen kalk üstümden! hem siz niye hep alttasınız?

diazepam


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder