17 Ekim 2012 Çarşamba

kız arkadaşımı izleyerek 31 çekiyorum

hayaller kurarız çoğu zaman. bazen gerçekleşmez bazen gerçekleşir. fakat kurduğumuz hayaller o kadar kusursuzdur ki gerçekleşince kurduğumuz hayaller kadar zevk vermez. örneğin tüm yıl boyunca yaz gelsin bir tatile gideyim dersin; kız arkadaşımla beraber, yemekeleri güzel olan, deniz manzaralı, geniş bir otel odasında kalalım. para sorunumuz olmasın dersin mesela, çok eğlenelim içelim gezelim tozalım falan. yıl boyunca düşlersin. ama yaz gelip tatile gittiğinde hiçbir şey beklediğin gibi olmaz ya kız arkadaşın gelemez ya paran yetmez ya siktiri boktan bi otelde kalırsın. teoride gerçekleştirmişsindir hayalinin ama içerik uyumsuz.

31 de bu açıdan baktığında bu durumun başka bir örneği. mesela 31 malzemesi olarak bulduğun bir kadın çorabını koklayarak aldığın zevki sevişirken kokladığın hatta ısırdığın kadın ayağından bulamazsın, asansörde yalnız kaldığın kızı aynaya vura vura sikmeyi hayal edip 31 çekerken hazdan kudurursun ama hasbelkader kız asansörde sana verse biri gelecek korkusuyla nasıl sikiştiğini anlayamazsın, en basitinden iyi geceler 31 ini çekerken sıcak yorganının içinde kurduğun fantazileri sevişirken bulamayabilirsin. o yüzden gerçeğini uyguluyorsun diye hayallerinden vazgeçmemek lazım.

kız arkadaşımla periyodik olarak sikişiyoruz. onu memnun ettiğimide düşünüyorum. fakat bazen hayallerimi özgür bırakmak adına 31 çekiyorum. sağolsun anlayış gösteriyor.

bazen mini bir etek giydirip bacak bacak üstü attırıp oturtuyorum karşıma. sanki yabancı biriymiş ben ona çaktırmadan bakıyormuşum gibi yan yan bakıyorum çıplak bacaklarının birbirine dokunduğu bölgeye neredeyse eteğin altından çıkmak üzere olan göt yanaklarını hayal ediyorum, bazen düşük belli kot giydirip yere düşen parasını aldırıyorum pantolonundan çıkan göt çatalına odaklanıp şakır şukur asılıyorum erkekliğime, karşıma geçip soyunmasını istiyorum ayaklarından sıyrıla sıyrıla çıkan çoraplarına çamaşırlarına bakıyorum, dolgun memelerin sütyenden kurtulup kısa birkaç zıplama yapmasına odaklanıyorum sanki karşı apartmanın camınan izliyormuş gibi. banyoya sokup yıkanırken izliyorum ıslak vücudunu kasıklarından süzülen suyu, kapalı olmasına rağmen su akıtan musluk gibi amından damlayan suyu seyrediyorum elimde sigarayla, bazen yatırıyorum yatağa uyurmuş gibi yapıyor iç çamaşırlarıyla iyice sıcak basıp terledikten sonra parlayan bacaklarına boynundan göğsüne akan terlere bakıyorum. kah yere düşen yastığına kerkiniyorum, kah havlusunu koklayıp boşalıyorum eğer kışsa ağzına yüzüne sürüp nefesini sindirdiği kaşkola sikimi sürtüp boşalıyorum. hayal kuruyorum yani. ve inanılmaz keyif alıyorum. gerçekten sevişirkende keyif alıyorum. ama değişiklik iyidir piçler en sevdiğimiz yemek tavuk diye hiç sebze yemeyecek miyiz?

hayal kurmaktan vazgeçmemek lazım..

inci ya rakos


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder