22 Ekim 2012 Pazartesi

yapılan masajın sevişmeyle bitmemesi

- ya ayaklarıma masaj yapsana
- ha ayaklarına mı? tamam yaparım... böyle iyi mi
- evet çok güzel ya, biraz yukarılara da çıksana
- böyle...
- evet evet çok güzel, az da baldırlarımı ov tamam
- ....iyi geliyor mu?
- ay sorma mayıştım resmen
- ihihihih sevindim iyi geldiğine

yarım saat sonra

- tamam saol ya, öyle iyi geldi ki resmen uykum geldi
- .....uyu istersen....
- evet ya, bi yarım saat kestireyim ben.
-....

kaç defa başıma geldi bu, kaç defa ovaladığım ayaklarda, kesme vurduğum baldırlarla gönülsüzce ayrıldım, kaç defa omuz masajını bir boyun dahi öpemeden bitirdim bilmiyorum. masajı çok mu güzel yapıyorum da kızlar uyuyakalıyor yoksa çok mu sevişilmek istenmeyen biriyim de kızlar kurtuluşu uyumakta buluyor inanın bilmiyorum. ama her masaj sonrası kendimi elimde kesif bir ayak kokusu ile tv izlerken bulmaktan yoruldum. o kadar masaj yapıyorum, hoşunuza gidecek diye ayak tabanlarınızı ovuyorum, parmaklarım uyuşuncaya kadar, ellerime kramplar girinceye kadar boyunlarınızı ovuyorum, biriniz de başımın gözümün sadakası olsun diye bir ön sevişme yapın amına koyim. bir buse kondurun lan dudaklarıma Allah'sızlar.

canım sırtımı ovar mısın demesini biliyorsun, sırtını ovarken bile isteye kıç çatalına kadar iniyorum sesin çıkmıyor, bahşiş mi veriyorsun? bari hevesini götümün çatalından alsın diye mi düşünüyorsun arkadaşım? yetmiyor, yarım saatlik masaj beni şarj ediyor, doluyorum size hiç mi bir şey olmuyor bilmiyorum ki? hiç mi titremiyor lan içiniz? hiç mi sevişmek gelmiyor aklınıza. arkadaşım yüz üstü uzanıp kulunçlarını ovdururken üstüne abanıyorum sinsi gibi, lan hiç mi bir erkeğin arkadan sana abanması duygularını kabartmıyor? hiç mi aklının ucundan bir şey geçmiyor.

bana geleniniz firijit mi oluyor arkadaşım? nedir benle derdiniz Allah aşkına? bi daha size masaj yapanı siksinler, git sırt kaşıyıcısı al onunla ov sırtını.

diazepam


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder