20 Haziran 2013 Perşembe

ilk seksimi kalorifer peteği ile yaptım 

aralıksız 7 posta atıcağınız hikayeme başlıyorum.3 ocak 2005 yılı.16 yaşında zıpkın gibi tuttuğunu koparan bir delikanlıyım.o yıl hiç yağmadığı kadar kar yağmış. dışarısı buz gibi. odamı sımsıcak kaloriferim ısıtıyor.kaloriferim oda penceremin hemen altında.bir saniyeliğine dışarı bakmak için yöneldim ve sikimde bir anda bir sıcaklık hissettim.ilk önce ayaklarımın bağları birden çözüldü. yere düşer gibi oldum.

sonra hemen toparlandım. birazcık erekte olmuştum. kaloriferime o dakika her zamankinden farklı baktım. yavaşça yaklaştım.yavaştan yavaştan peteğin arasındaki boşluklara sürtmeye başladım.daha önce hiç sikilmemiş bir liseli amcığı kadar sıcaktı kalorifer peteğim. gavur amı gibi yanıyordu. sikim o anda kalp gibi atmaya başladı.ilk başlarda ne yapıcağımı bilemedim. sonra hemen odamın kapısına koştum ve kapıyı kilitledim. 

rüyalanmadan kalma biraz döllü ve biraz sidik olan beyazdan sarıya dönüşmüş donumu da sıyırdım. radyo da güzel bi fm açtım.ilk önce bunu gerçekten yapıp yapmak isteyip istemediğimden emin oldum.çırılçıplak vaziyette bunu düşünüyordum. aynanın karşısına geçtim. alnımdaki bir sivilcemi patlattım. iltihabı yağlı saçlara sürerken saçları arkaya doğru attım ve karizmatik bir bakışla, evet bunu yapıcam bebeğim dedim. dimdik olmuş malafatımı kalorifer peteğine şaaak diye sapladım ve ileri geri pompalaya başladım.deli gibi pompalıyordum.

 ellerimle de kaloriferimi okşuyordum. ileri geri yaparken kalorifer göbeğimi yakıyordu ama zerre umrumda değildi.çok güzel bi manzara vardı karşımda da.kar her yeri yorgan gibi kaplamıştı. sokak lamları geceyi aydınlatıyordu.5 dakika pompaladıktan sonra boşalıcağımı anladığım zaman sikimi çıkarıp bir güzel boşaldım.bir sigara yaktım ve yatağıma uzandım.kaloriferime baktım. tekrar yapmaya hazır mısın dedim ve o gece bikaç posta attıktan sonra ertesi gün ilk milli oluş hikayemi sınıfımdaki bütün arkadaşlarıma anlattım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder