6 Ağustos 2012 Pazartesi

bir sevgili istiyorum

okurken aynı zamanda şu şarkıları dinlemenizi tavsiye ederim: http://youtu.be/YLM9HWDMx_k

öyle bir sevgilim olsun istiyorum ki bana bir dokunuşu içimi ürpertsin gözlerim yaşarsın. kalbindeki tüm sevgisini bana yansıtsın teniyle. http://russianwomentruth....ian-women-katya-19-1a.jpg

öyle gözleri olsun ki saatlerce bıkmadan usanmadan izleyebileyim. gözleri bir güneş gibi içimi ve gözleri mi yaksın yaşartsın . izlerken allah'ım dualarımı kabul etttiği için şükür duaları ile hareket etsin dudaklarım. nefes almayı unutayım onun güzelliğini izlemekten ihtiyaç için değil sadece onun o güzel kokusunu içine çekmek için doldurayım ciğerlerimi havayla. http://tinyurl.com/cbmk6vb

bırak ona el sürmeyi gözlerine bakmak bile benim için günah gibi gelsin istiyorum. sanki daha fazla bakarsam güzelliği azalacakmış gibi onun sevgisi azalacakmış gibi.

uykusundan bile kıskanmak istiyorum onu. onunla olduğum her geçen saniye yaşlı bir adamın bir yaş daha büyümesi gibi üzsün beni. çünkü her saniye uykusuna daha da yaklaşıyordu. yanımda olduğu her zaman saniyelerin nabzını tutayım.

ona sarıldığımda her şeyi unutmak istiyorum bundan sonra dünya yansa ne olur saniyeler sonra ölsem ne olur. hayattan en büyük beklentimi almışım daha ne isteyebilirim Allah'tan her sarılmam da bir o kadar daha heyecanlanıyım mutlu olayım nazım hikmet'in tabiriyle "denizi uçakla ilk defa geçer gibi , ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz, telâşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi, geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi, ekmeğimi tuza banıp yer gibi"

öyle bir sevgilim olsun istiyorum ki beraber bir sahil kıyısında akşamüstü yürürken oturup güneşi izlemeyi bırakıp onu seyretmek istiyorum sadece. nefes alırken göğüsünün inip kalkmasını gözlerini açıp kaparken kirpiklerinin birbirine değişini rüzgardan arada bir düzelttiği saçlarını izlemek istiyorum sadece.

hepsini bir yana koydum belki de en çok istediğim şey onu öptükten sonra onun kaçamak çocuksu son derece saf gülüşünü görmek gözlerinin içinin güldüğünü görmek.. sadece 3 saniyelik o ulvi gülüşü tüm ömür gibi geçsin isterim. o gülüş meleklerden ve cennetten daha güzel gelsin bana. http://tinyurl.com/cbmk6vb ( anlatmak istediğim gülüş tam olarak bu değil ama benziyor diye koydum)

en önemlisi o da beni, benim onu sevdiğim kadar çok sevebilsin.

şu ana kadar tek sevgilim olmadı. umudumu da kestim artık.

yazan: birigalibamemededi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder