10 Ağustos 2012 Cuma

unutulmayan kezban sözleri

"allah'a sukur sadece moralimiz bozuk, karakterimiz degil"
"hic kimse icin degismem, sadece kendim icin degisirim, kendimden daha onemli birini tanimiyorum."
"seni oyle bir gormemezlikten gelirim ki; sen bile varligindan suphe edersin!!!"
"suskunluğum asaletimdendir"
"lafa bakarim laf mi diye, söyleyene bakarim adam mi diye"
"sahte sevişmelerin koynuna git hadi! her gece bir başka 'fahişe'nın teninde unut, unut unutabiliyorsan beni."
sadece opustuk, daha ileri gitmedik. arkadasımın sevgilisiyle yatacak kadar basitlesmedim.
"ben seçilmem seçerim."
ama bn sni sdce arkds olrk gryrm..
sen ikincisin...
bu yaptığımız doğru mu :/
hayır o bana yazmıyor, aramızda bişey yok, sadece arkadaşız
ıy o ne iğrenç
evlenmeden olur mu bilmemki :(
yeter artık çok üstüme geliyosun biraz rahat bırak
askerliğini yapar gelirsin sonra da evleniriz zaten dimi
ya tamam yaparız ama zamanı var herşeyn :/ ne zaman evlenicez aşkm :/
benimki esnek, ondan..
ben şimdi özel oldum senin için dimi?
sadece anal ve oral yapabiliriz.
aşkım evlencez dimi? :/
aşkım acıyor ama
bak senden başkasıyla yapmazdım böyle bişey
istediğimle görüşürüm sen bana karışamazsın
dur tuvaletim geldi
ben kimseyle yatmadım, senden önce amcamın oğlu tecavüz etti...
sen artık beni sevmiyosunn :(
ay çıkart çıkart çıkart!!!1
açık saçık giyinmem bacaklarıma ve göğüslerime bakabileceğin anlamına gelmez.
çıplak yatıyo olmamız sevişeceğimiz anlamına gelmez.
aşkım taylanlarda kalıcam sorun olmaz umarım?
biraz hızlı gitmiyor muyuz acaba? sence bunlar için daha erken değil mi?
sen benim ikincinmsin, ilkinde bana tecavüz etmişlerdi...
arkadaşların benden önemli mi?
onlarla vakit geçireceğine benimle vakit geçir.
ne zaman evlenicez?
yaaa çıkarma onuu :(
ağzıma mı? ay iğrenç yaa
kilodumu çıkarmasam aşkım? :/
hani pantolonu çıkarmıycaktık? çıkarırsan giderim bak :/
senin azına sıçarım terbiyeli konuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder