25 Ocak 2013 Cuma

kadınların seksi ödül olarak görmesi

evet maalesef kadınlar, biz erkeklere karşı seksi ödül olarak görmekte. sanki zevk alan sadece erkeklermiş gibi. sanki bu işi babalarının hayrına yapıyorlarmış gibi...
erkekler olarak olaylara daha basit yaklaşıyoruz, mesela kavgalı olsak bile kadın tarafından gelen sevişme teklifini asla reddetmeyiz sanıyorum. ama kadınlar öyle mi, kavga gürültü olmasa bile illa duygusal tatmin yaşayacaklar ki sevişsinler.

- aşkım ne dersin yatmadan bi tur sevişsek mi ^_^
- cık. olmaz...
- niye ya, kaç gün oldu!?
- dışarı çıkalım dedim, yorgunum dedin kaldırmadın o koca götünü. şimdi gelmiş sevişek diyorsun, aha çaktırmadan bak!

- şşşt gız! napak sevişek mi ?
- yok istemiyo canım.
- istese şaşardım zaten :/
- bak ya bir de triplere giriyor slk. sen bugüne bugün özel günler dışında çiçek alıp geldin mi? aşkım bak sana hediye aldım dedin mi? ancak sevişmeyi biliyon.

- saydııım kaç güün oldu, saydım kaç gece olduuu.
- şansın yok.
- ne var ya şarkı söylüyoruz.
- yemezler canım benim. kıps!

gibi... tamam; kaba, ruhsuz, duygusuz olabiliriz, düşüncesiz olabiliriz ancak bu neden sevişmemize engel oluyor anlaşım değilim? neden bu işi mükafat olarak görüyorsunuz? üç günlük dünya, bugün varız yarın yokuz. ne gerek var değil mi; duygusal tatmin yaşamadan sevişemem ayaklarına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder