17 Eylül 2012 Pazartesi

bak türk kızı sana iki çift lafım var



koskoca kızsın, amın var, götün var, herşeyin var. onlarca abaza koşuyor peşinde. yakışır mı sana türk erkekleriyle oynamak, yakışır mı bunca esmer civan genci, çüklüyü çüksüzü karda kışta amsız bırakmak?

ama nasıl yakışmaz!sen değil misin sevgilisine bile acımayan, 250 gram amı bile çok gören. anlamıyor musun kızım, bütün kızlar türk erkeklerini seviyor ama ben boşuna konuşuyorum, seksi tanımayan kıza seksi anlatıyorum.

hıh sen, büyük kaşar, koca popo, dar am sahibi kezban hanım! sen mi seksisin, ben seksiyim ben, ben türk erkeği! sen benim yanımda bir hiçsin anlıyor musun bir hiç. gözümde am kılı kadar değerin yok.

ama şunu iyi bil ne türk erkeğine, ne de onun sikeceği amlara birşey yapamayacaksın, yıkamayacaksın, dağıtamayacaksın, mağlup edemeyeceksin bizi. çünkü biz birbirmize six packle, adonisle değil sevgiyle bağlıyız!

bizler birbirimizi seviyoruz.biz bir aileyiz.biz güzel bir aileyiz. bunu sikip atmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun. dokunma artık göbeğime, dokunma artık kıllarıma. eğer onlara ufak bir zarar gelirse, ben ömründe sişme bebeği bile sikmemiş olan ben, türk erkeği,

 hiç düşünmeden yatırır sikerim seni. sikerim ve dönüp arkama bakmam bile.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder