3 Mayıs 2012 Perşembe

türk kızlarına açık mektup

defalarca şu cümleyi duymaktan bıktım artık " kadın olmak zor, hele ki Türkiye de" ...

bu lafı her duyduğumda tanrı benimle dalga geçiyor olmalı demeden duramıyorum ?

pardon ama kadın olmak zor mu ? erkek olmak kolay mı ?

siz hiç birini tavlamak için rol yapmak nedir bilir misiniz ? türk erkeğinin çektiği cefaları ?

aslında hepimiz birer oscarlık oyuncularızdır.

her sabah sizin günaydın mesajınıza cevap vermek, hiç bir özel hayatımız yokmuş gibi 10 dakika mola vermeden mesajlaşmak, bir kız arkadaşımız olduğu zaman çekilen tripleri kıskançlıkları, nesillerdir epilasyonun yaygınlaşmasını beklemek ? sırf dikkat çekmek için yaptığınız o çocukca mal mal hareketleri dinlemek, görmek ?
o beni seviyor mu?
baş parmağını al, işaret ve orta parmağının arasına koy, daha sonra kendine çevir. gibi anlam verilemeyecek facebook durum güncellemelerinizi ulan belki yüz verir diyip beğen butonuna götürmek eli o vicdan azabını ?
fotoğrafı değil resmi beğen diyen hiç bir başka ırk gördünüz mü ? gerçekten ama gerçekten çok çirkinsin bunu sende biliyorsun bu gerçeği profil resmini 150 kişinin beğenmesi değiştirmez, aksine ne kadar yavşak olduğunu gösterir ! he bilir misin ?

omeglede, chatroulette'de saatlerce sürünmek, sadece ama sadece gerçek bir kadın görmek uğruna. sadece 2 saniye görmek için neler çekildiğini, onca penisi aşmanın verdiği moral bozukluğunu ? saatlerce kendini hiç bozmadan, 2 saat boyunca kasmış bir şekilde seri otsbir çekenlerin halini hiç düşündünüz mü ? acaba bu çocuk neden çekiyor diye düşündünüz mü "ıyyyhh iğrenç" diyeceğinize ?

"seks iğrenç"
"anal iğrenç"
"sevişmek iğrenç"
"sakso iğrenç"
"tüm fanteziler iğrenç"
"cinsellik konuşmak sapık ve iğrenç"
böyle bir toplumda erkeğin kendini tatmin etmesi, sapık ve iğrenç ? pardon ama bu nasıl bir mantıkdır ? bizim hormonlarımız var merhabaaaa... sizin yüzünüzden körelmeye başlayan organlarımız .
önünüze gelenle yatın demiyorum size yatmayın da ! ama en azından sevdiğin adam ile bir şeyler yaşa be kadın !
sevgili yokken ... otsbir
sevgili varken ... otsbir
arada ki farkı anlayan ?

sizler sadece hazıra konan bir ırksınız ve tarih umarım sizi unutur
esprileri erkekler yapar, beni ne zaman bir kadın saatlerce güldürücek ?
hesabı erkekler ödesin, ben ne zaman gönül rahatlığıyla 2 porsiyon sipariş edicem ?
muhabbeti erkekler açsın yönlendirsin, ben ne zaman "o değilde beyler... " dediğinizi duyup sizi dinlicem
ortamlara erkek soksun, erkekler düzenlesin, ben ne zaman sizden "berkcaan pub akalım kanki" duyucam...
ben ne zaman bir türk kadınıyla bilim, felsefe gibi konularda konuşucam siyaset tartışıcam ?
bunları saatlerce yazabilirim .
bakın bunlar basit ama önemli detaylardır aslında siz hiç;
gerçek bir kadınla sevişirim diye günlerce uykuda rüyalanmayı beklemek nedir bilirmisin ?
her amerikan filmi izlediğinde kahrolarak "adamlar yaşıyor amına koyim" diye iç geçirmek ?
facebook okeyde bir erkek olarak masa kurup 3 saat dolmasını beklediniz mi masanın ?
siz hiç minibüste oturup yanınıza güzel bir kız oturur diye dua ederken kızın "ayyh bu erkek yer beni" diyerek başka boş yerlere oturduğunu.
siz hiç karşı cinsden birinin yanınıza gelip konuşmasını beklediniz mi bir ömür boyu ?
şansımı deniyim ya deyip birinin yanınıza gidince
- merhaba diye selam verdiğinizde
+ imdaaat sikicek beni gibi bir tepki ile karşılaşsanız ne olurdu acaba ?

bakın sizi aşağılamak istemiyorum sadece değişim istiyorum birnevi bir devrim.

- merhaba
+ merhaba

en azından bunu yap

fakat bu kim, bu kimin suçu neden böyleler ! ?

biz. evet doğru duydun suçlusu biziz. erkeklerin %80'i aşırı yavşak ve aptal olursa böyle bir sonuç doğar buradan o %80'e seslenip sakinleşmelerini istiyorum ! ellerini yavaşca havaya kaldırsınlar
am için götünü siktirten, skor elde edemez unutma.. yazan: hdproduction

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder