16 Kasım 2012 Cuma

cinsel soğukluk fotoğraflarında mantıksal çelişki

gör de inanma! posta gazetesinde manşetten haber girmişler, neymiş? vay efendim "erkeklerde cinsel soğukluğun sebepleri" aman efendim "penisi tomruk gibi yapmanın sırları.. kabotaj bayramına hazır olun!" yok aman efendim "vajinusmusa son! akşamdan suya ıslayın. sabahleyin, lahana gibi kendini salıversin..." duy da inanma! e haber dediğin de sadece yazılı olmaz, görsel de olması lazım. iyi de azıcık mantıklı olun yahu! bu nedir ülen?

haber; "erkeklerde cinsel soğukluk", görsel?













yani şimdi adamın yanında böyle bi hatun var ve götünü devirmiş, dana gibi yatıyor he? bunun cinsel soğuklukla ilgisi yok, bildiğin mallık.

****
peki şu;














binin sevişememekten saçlar ağarmış, peniste frontal bir duruş olmayınca rodin'in heykeli gibi düşünüyor. ya bırak! bırak!! lan o hatunun seksiliği, naim süleymanoğlu'nu rekor kırdığı halterle birlikte kaldırır. penis mi dayanır buna?

****
 haberin başlığı: "kadınlarda cinsel isteksizlik" görsel???












bu mu isteksizlik? gerçekten isteksizlikten anladığınız bu mudur? hadi diyelim ki bu... lan o adama biz kerkiniriz mına koim.. afedersin de bu kadında cinsel isteksizlik varsa, kendine bir adet eşek bir adet de kabak gönderiyorum... (mevlana mod on)

****

haberin başlığı: "erkeklerde erken boşalmanın sebepleri".. fotoğraf?

















bak hele bak bak... o adam erken boşalıyor öyle mi? aa neden acaba? neden erken boşalıyor ki, ay kıyamam yaa, tedavisi yok mu??.... lan biz boşaldık burada amına koduğum.. hala sebep mi arıyorsun pezevek? kadın olmasın lan sakın sebep???

****
 haberin başlığı; "ten uyuşmazlığı erkeklerde cinsel soğukluğu tetikliyor" fotoğrafı;












lan sikerim öyle teni de uyuşmazlığı da! sülün gibi hatun var, neymiş tende uyuşmazlık.. lan o kadının fotoğrafını karacaahmet mezarlığına götürsen, the walking dead dizisi çekersin. ama haberde bu kullanılıyor, e yuh! abicim azıcık yaratıcı olun be, azıcık! cinsel soğukluk diyorsan, cinsel soğukluğu gercekten anlatacak bir fotoğraf koyarsın. sizin koyduğunuz bu fotoğraflara bakarak "ouuu canım o yapamıyosa ben yaparım hımfss hımfss şıkşıkşıkşıkşık" diye osbir çeken adamlar var. berberde sıra beklerken ereksiyon olup, "abi ben ekonomi haberlerine bakıyorum ya, benim sırama arkadaş geçsin" deyip yerinden kalkamayan herfiler var... dolayısıyla biraz mantık! madem soğukluk diyorsun, koy şu fotoğrafı. millet baksın "bunu ben bile sikmem len! herif haklı anasını satayım. mis gibi blendax'ım var benim" desin.. al;


ne oldu? ahahahhaha.... şaka şaka al burdan yak;)


yazan:  mavi golge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder