15 Kasım 2012 Perşembe

öyle bir sevişmek ki komşuya sigara yaktırmak

bir zamanlar şişhane'de oturuyorum. o zamanlar metro istasyonu da yok ortada. kardeşle beraber 2 oda bir salon evin salonunda yaşıyoruz. tamamına kira ödüyoruz ama ev o kadar soğuk ki kimse odasında kalamıyor. bu iki oda ve mutfağa yazlık muamelesi yapıyoruz. aslında banyo en soğuk yer ama zaruri ihtiyaçtan illa ki kullanıyoruz. arkadaslar eskişehir'de yaşadım, aha şu an kafkaslardayım ama ben şişhane'de üşüdüğüm kadar hiçbir yerde üşümedim. evin cephe kısmı boydan boya cam. sanki bana mies van der rohe ibineler. bre mimar bre müteahhit, sen taaa 40 yıl önce, pimapen yok çift cam yokken, kalorifersiz bir eve bu kadar camı neyine güvenerek yapıyorsun. sayenizde romatizma sahibi oldum ben.


akşam yatıyoruz sabah camları içeriden araba camı gibi temizliyoruz. yaban olduk çıktık orada. biz evde 2 kişiyiz, 2 de kız arkadaşımız var. kural şu: kız arkadaşı gelen odalardan birine geçecek, yalnız olan salonda yatacak. çift olan nasılsa kız arkadaşıyla ısınır diye böyle bir gelenek başlattık. şimdi burada akıl sahibi insanlar olsa olay şu şekilde gelişir: o kız o eve 1 gelir 2 gelir bir daha da gelmez. ama şansımıza sadakat çeşmesinden nasibini almış kızlar çıktı. bana mısın demiyorlar. en verimli çağımda eve kız gelmesinden korkar oldum. gelmesin diye türlü numara çektim. sonunda da ayrıldık zaten. (kardeşim biraz dirençli çıktı. 25 yaşında ilk kız arkadaşını bulmanın gazıyla buzdolabında uyu desen uyuyacak kıvamda bir insandı.)
neyse işte anlatırken bile üşüyor insan. işte bu evde bir üst kat komşumuz vardı. bildiğin sıradan bir tip. zayıf, esmer bir tip. bir de manitası var. arada rastlaşıyoruz. merhaba merhaba. ama gel gör ki gece oldu mu bu ayı ininden çıkıveriyor. çığlık çığlığa ortalık. böyle sekse şahit olmak bile gurur. duvardan duvara sektiriyor, camdan atıp kapıdan yakalıyor bizim kazanova.


bir iki üç, beş ona derken kanıksadık artık. bunlar sekse başladığında televizyonu kapatıp konsantre oluyoruz, uzaklara dalmalar kendinden geçmeler vs. bunlar sevişiyor biz duşa giriyoruz, bunlar vuruşuyor biz paket paket sigara içiyoruz. 12 cm döşeme var arada, neredeyse aynı odadayız. 1 ay böyle geçti. artık dışarı çıkamıyorum, akşam matine kaçıracam diye. eşten dosttan da oluyorum. öyle adadım kendimi bu pezevenk komşuya.


o dönem bu herif sevişiyorsa ben napıyorum diye düşünüp bunalıma girmişliğim var. hayır herif idolüm olmuş, şikayete de çıkamıyorum. ibneliğin ucundan döndük lan biz. gerçekten öyle bir sevişmek var ki gencler, sigaradan geçtim komşuyu öroyine bile başlatır. siz siz olun ses yalıtımsız apartmanda oturmayın.

uzakara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder