7 Kasım 2012 Çarşamba

trafikte yol verince surat yapan kiz

seni kemer ile dövmek istiyorum. ben böyle kepaze insanlıktan uzak insan güruhu daha görmedim tanımadım.

bizim türk kızları ne zaman etrafındaki herkes onu sikmek istiyor ve sikmek için kibarlık yapıyor insan gibi davranıyor sanrısından kurtulacak bu medeniyete ne zaman ulaşacağız amk?

arkadaş arabayla gidiyorum yolda bir bakıyorum yanından geçen vızır vızır arabalara kışın soğuğunda camın dışına konup içeriye bakan güvercinler gibi bakan bir hatun. bi adım atıyor hemen geri çekiyor bir türlü geçemiyor karşıdan karşıya. yaklaşınca yavaşlıyorum hatta trafiğn akışına göre bazen durma noktasına geliyorum. elimle buyrun diyorum geçebilirsiniz normal olarak gülümsüyorumda nezaketle.

ama bu kız sanki deminden beri karşıya geçmek için can çekişmiyormuş gibi bir teşekkür gülümsemesi bile yapmadan suratını asıp o koca götünü sallaya sallaya geçiyor karşıya. ulan birde nispet yapar gibi çaprazlamasına ve elinden geldiğince yavaş şekilde geçiyor. sanki ben yol vermemişimde o zorla almış bana işkence yapıyor yavaş yavaş geçerek. birde surat ifadesi varki aynı anda tuzlu erik limon ekşi pestil karıştırıp vermişler sanki amına haykırdımının zirzopuna. işte o anda 4 lüleri yakıp arabadan inip pantolonumun kemerini tek hamlede çıkartıp şaklata şaklata gidip onun kıllı ensesine indirmek istiyorum. at kırbaçlar gibi çekip çekip geri savurmak tokasıyla yere düşünce titreyen yağlı götüne vurmak sonra ilmik yaptığım kemeri boğazından geçirip kızı başladığı yere sürükleye sürükleye götürüp bırakmak al amk hödüğü ben sana verdiğim yolu geri alıyorum şimdi bekle bi saat daha deyip arkamda bekleyen arabaların içinden inen sürücülerin alkış sesleriyle birlikte arabama binip uzaklaşmak istiyorum.

inci ya rakos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder