30 Kasım 2012 Cuma

her sevişme sonrası teselli bekleyen kadın

- kendimi kötü hissediyorum
- neden?
- kirliyim ben
- ya yine mi aynı şey?
- ailem beni bu halde görse…
- yahu ailen seni niye bu halde görsün
- şimdi kapıdan babam girse ne derim ben
- seni bırak ben ne derim o daha kötü
- hep kendini düşün zaten… kirliyim ben pisim
- merve lütfen ama ya, seven iki insanın birlikte olmasından daha…
- annem girse şimdi kapıdan
- ohoo kime diyorum ben ya
- kardeşim girse…

böyle kadınlar var, her sevişme sonrasında aslında yaptıklarının kötü bir şey olmadığına dair ikna edilmeyi bekleyen kadınlar var. kapıdan o anda içeri annesi girse ona neler söyleyebileceğini öğrenmek isteyen kadınlar var. seviştiği için kirli, pis olmadığını, dünyada sevişen tek çiftin kendileri olmadığını duymak isteyen kadınlar var.

bu kadınlara karşı sabırlı olmak lazım. sarf edilecek en ufak yanlış söz geri dönüşü mümkün olmayan sorunlara yol açabilir.

- şimdi kapıdan babam girse ne derim ben
- naber baba, şimdi seviştim biraz sonra gelebilir misin dersin
- ……..
- şaka yahu
- bırakır mısın beni
- ya valla şakaydı
- lütfen bırakır mısın.

diazepam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder